środa, 21 sierpnia 2013

Guma Orbit ze zdjęciem! - test i recenzja

Jakiś czas temu zapisałam naszego bloga do bazy testerek na portalu Uroda i zdrowie. Rzadko zgłaszam nas do różnych akcji, ponieważ zazwyczaj są to konkursy przeznaczone dla osób prowadzących bloga o tematyce kosmetycznej. Dlatego też sporym zaskoczeniem była dla nas wiadomość o zakwalifikowaniu się do akcji promocyjnej marki Wrigley – producenta bezcukrowych gum do żucia Orbit


Z pozoru niewinne pudełeczko...




... ale dalej było już tylko ciekawiej!     



W paczce oprócz pudełeczka z gumami znalazły sie również wszystkie z możliwych breloczków Orbit :)


Co do samych opakowań, są one bardzo poręczne i wygodne. Drażetki gum Orbit umieszczone są na blistrze, po 10 szt, a to wszystko zamknięte w bardzo starannie wykonanym niebieskim pudełeczku z logo firmy Orbit po jednej stronie i naszym zdjęciem po drugiej :).


Polska jest pierwszym krajem, w którym firma uruchomiła sklep internetowy pod adresem www.jedz-pij-zuj.pl. Wyjątkowym elementem oferty sklepu jest możliwość zamówienia "spersonalizowanych" gum do żucia Orbit z własnym zdjęciem 



Nagrodą był  specjalny voucher – dzięki, któremu mogłam zamówić bez ponoszenia kosztów zestaw gum z naszym zdjęciem. 


Poniżej postaram się zaprezentować w zdjęciach kolejne etapy z projektowania własnego opakowania gum.  
Całe szczęście, zadanie było dziecinnie proste - wystarczyło wejść na odpowiednią zakładkę, a następnie wybrać jeden z prezentowanych szablonów lub  też stworzyć własny (producent daje tu wolną rękę, co bardzo mi się podoba). 





Kiedy wybrałam szablon na następnej stronie pojawiło się okienko z wyborem zdjęcia. Można wgrać je  z dysku lub (co jest według mnie świetnym pomysłem i ogromnym ułatwieniem) pobrać z facebook'a. 


Kolejny krokiem było formatowanie, tzn. dopasowywanie wielkości, obrotu i dodanie własnego tekstu. Po wszystkich tych czynnościach pojawił się gotowy projekt, który wystarczyło zaakceptować lub zmienić jeśli uznalibyśmy, że jednak chcemy coś poprawić.



Taka zabawa w projektanta to na prawdę niezła frajda!

Wśród moich znajomych gumy te zrobiły na prawdę błyskotliwą karierę! :)

Uważam że taki indywidualny projekt opakowania to świetna inicjatywa ze strony producenta gum. Dostępność i łatwość wykonania zdecydowanie przemawiają na korzyść. 

Jestem pewna,że takie opakowanie spodoba się każdemu! Jest to świetny pomysł na oryginalny prezent..  Gdyby nie fakt, że dane było mi testować takie gumy, na pewno bardzo cieszyłabym się z takiego podarunku :)


1 komentarz:

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Lista zakupów